הנחיות לבניית אתר נגיש: 

השתמש בטקסט ברור ותיאורי: השתמש בשפה ברורה ותיאורית שקל להבין, והימנע משימוש בז’רגון או בטרמינולוגיה מורכבת. ספק טקסט תיאורי לתמונות, סרטונים ותוכן מולטימדיה אחר.
השתמש בסימון HTML מתאים: ודא שה-HTML של האתר שלך מובנה כהלכה, כולל שימוש בתגי כותרות בסדר הנכון, מתן טקסט חלופי לתמונות ושימוש בסימון סמנטי לקישורים.
ספק ניווט במקלדת: ודא שניתן לגשת לכל הפונקציונליות באתר שלך באמצעות מקלדת, ושמיקוד המקלדת נראה בבירור. הקפידו על ניגודיות צבעים נאותה: השתמשו בצבעים בעלי יחס ניגודיות גבוה כדי להבטיח שכל המשתמשים, כולל אלה עם לקות ראייה, יוכלו לקרוא את התוכן.
השתמש בכותרות וכותרות נכונות של עמודים: ודא שלכל עמוד יש כותרת תיאורית ושכותרות משמשות למבנה התוכן בצורה הגיונית.
ספק טפסים נגישים: השתמש בתוויות ובשדות קלט המסומנים בבירור, וספק הוראות למילוי הטופס.
ודא שתוכן מולטימדיה נגיש: ספק כתוביות או תמלילים לסרטונים, וודא שתוכן אודיו זמין בפורמט נגיש.
בדוק את נגישות האתר שלך: בדוק את האתר שלך באופן קבוע באמצעות כלי נגישות כגון קוראי מסך, ניווט במקלדת בלבד ובודקי ניגודיות צבעים.
ספק תוכן חלופי לטכנולוגיות שאינן נתמכות: ודא שמשתמשים יכולים לגשת לתוכן באתר שלך גם אם הם משתמשים בטכנולוגיות מסייעות שאינן תומכות בטכנולוגיות מסוימות כגון JavaScript או Flash.
ספק אפשרויות להתאמה אישית: ספק למשתמשים את היכולת להתאים אישית את התצוגה של האתר שלך, כגון גודל הגופן או ערכת הצבעים. על ידי ביצוע הנחיות אלה, תוכל להבטיח שהאתר שלך נגיש לכל המשתמשים, כולל בעלי מוגבלויות.