שלב 1: הכנת התוכן

השלב הראשון הוא הכנת התוכן שתרצה להציג באתר שלך. יש לך להתחיל עם הגדרת המטרה שלך. אתה צריך להבין את הקהל היעד שלך ולהתאים את התוכן שלך בהתאם. יש לך לבחור את הפרטים שתרצה להציג באתר שלך, כמו תמונות, טקסט, מוצרים ושירותים, מידע על החברה שלך ועוד. יש לך גם לבחור את הפורמטים שבהם תרצה להציג את התוכן שלך, כמו מאמרים, פוסטים בבלוג, הצגת תמונות ועוד.

שלב 2: בחירת שרת אתרים

בשלב השני, יש לך לבחור את שרת האתרים שבו תרצה לאחסן את האתר שלך. יש לך לבחור בין שרת חיצוני שעובד עבורך או שרת פנימי שתקבע עצמית. יש לך גם לבחור בין שרתים חינם ושרתים שניתן לשכור. יש לך לבחור בשרת שמתאים לצרכים שלך וכן לבחור בשרת שמאפשר את הפונקציות שתרצה להשתמש בהם.

שלב 3: התקנת וורדפרס

בשלב השלישי, יש לך להתקין את התוכנה של וורדפרס על שרת האתרים שבחרת. התהליך הוא פשוט וקל מאוד, וכך אתה יכול להתחיל לעבוד עם וורדפרס בקלות. יש לך גם לבחור בתבנית אתר שתתאים לצרכים שלך. יש לך לבחור בתבנית שתתאים לקהל היעד שלך וכן לבחור בתבנית שתתאים לסגנון העיצוב שלך.

שלב 4: הגדרת האתר

בשלב הרביעי, יש לך להתחיל בהגדרת האתר שלך. יש לך להגדיר את הגדרות הבסיסיות של האתר שלך, כמו שם האתר, שם הדומיין, שם החשבון של וורדפרס ועוד. יש לך גם להגדיר את התפריטים שלך, את התגיות שלך, את הקטגוריות שלך ועוד. יש לך גם להגדיר את התצורה של האתר שלך, כמו הגדרת שפות, מטבעות, משלוחים, מע”מ ועוד.

שלב 5: הנגשת האתר

בשלב החמישי, כדרישת החוק, עליך להנגיש אתר האתר. מעבר לדרישת החוק, הנגשת האתר תעזור לבעלי מוגבלויות לגשת בנוחות לתוכן האתר. חשוב מאוד גם לכתוב הצהרת נגישות ולפרסם באתר. הצהרת נגישות הינה חובה לפי תקן WCAG 2.0  וככפוף לדרישות החוק בישראל.  חייבת להופיע בכל אתר אינטרנט, לא משנה מה גודל האתר,  אם האתר עבר תהליך הנגשה הוא מחויב להופיע עם הצהרת הנגישות.

אנו מציעים הנגשת אתרים לפי תקן AA באמצעות תוסף ANDI במחיר נגיש של 850 ש״ח + מע״מ (למרבית האתרים)

שלב 6: פרסום האתר

הפרסום האתר שלכם הוא הדרך החשובה ביותר להגדיל את הגולשים שלכם ולגבש את העסק שלכם. לפני כל יש ליצור חשבונות גוגל אנליטיקס, גוגל סרצ’ קונסול, להכין מפת האתר ולשלוח את האתר לאינדוקס בגוגל. בנוסף, כדאי לפרסם את האתר ברשתות חברתיות שונות, בלוגים, אינדקס אתר וכו’.