פתיחת פרופיל לינקדאין – איך עושים את זה נכון ? חלק א׳
פתיחת פרופיל לינדקאין – איך עושים את זה נכון ? חלק א׳ הבנתם את הפוטנציאל שטמון בניהול חשבון לינקדאין ועכשיו צריך ליישם את זה בפועל. מדריך קצר זה נועד לעשות לכם סדר, ולהקל עליכם בבואכם לפתוח פרופיל אישי. פרופיל אישי יכול להיפתח משני מניעים עיקריים – תעסוקתי: לבסס את הנוכחות הדיגיטלית שלכם בזירה בה ישנן הזדמנויות תעסוקתיות, מתקיים הד האנטינג מצד מעסיקים. – שיווקי: לבסס את הנוכחות הדיגיטלית שלכם כבעלי עסקים, כטאלנטים בתחומכם, ולהגביר את
בניית אתר תדמית שיווק אתרים הנגשת אתרים
בניית אתר תדמית – לא סתם בחרתי לכתוב על זה מאמר. האמת שהשם הזה באמת קצת מבלבל. בואו ניישר קו לגבי המינוח. כל אתר, באשר הוא נועד לתמוך בשתי מטרות מרכזיות: לשקף את היכולות של העסק שלך במרחב הדיגיטלי. כלומר לאפשר לגולש להבין מי אתה /אתם ואיך אתם יכולים לסייע לו. לקדם מכירה של המוצרים / שירותים שלך. אז למה אתר תדמית ? הרי אתר כזה – לא רק בונה את התדמית שלנו. ברור שמטרתו
כללים לאפיון והגדרה של אסטרטגיית תוכן
מה זו אסטרטגיית תוכן? מכירים את האנשים האלו שרק אומרים להם את המילה אסטרטגיה והם מרגישים חוסר נוחות ? אולי אתם אפילו אחד מהם. אז קודם כל לא להיבהל. אסטרטגיה – (בכל תחום) בסה”כ נועדה לאפשר לנו להגדיר קווים מנחים או עקרונות מעצבים שמגדירים את דרך הפעולה שלנו. למה חשוב להגדיר אסטרטגיה בכלל דווקא כאן התשובה ממש ממש פשוטה. בואו ננסה לפשט את זה עוד יותר רגע. תחשבו שכל מה שאתם עושים בענייני תוכן זה
כתיבת הצהרת נגישות ופרסום הסדרי נגישות פיזיים
הצהרת נגישות אתריםביקשנו מטוביה שיינפלד (מפתח תוסף UA אתרים נ) שיסייע לעשות סדר בכל מה שקשור ב – הנגשת אתרי אינטרנט – תהנו: הצהרת נגישות הינה חובה לפי תקן WCAG 2.0 וככפוף לדרישות החוק בישראל. חייבת להופיע בכל אתר אינטרנט, לא משנה מה גודל האתר, אם האתר עבר תהליך הנגשה הוא מחויב להופיע עם הצהרת הנגישות. הצהרת הנגישות צריכה להרחיב על אפשרויות ההנגשה שבוצעו באתר, מה כלל תהליך ההנגשה. בנוסף, חשוב לציין בהצהרת הנגישות את פרטי
4 טיפים לכותבי SEO
4 טיפים מעולים לכותבי SEO הוסיפו לינקים!! משוואות פשוטות לדוגמא: 1. ככל שהמשתמשים שלכם יהיו יותר באתר ככה הסיכוי שהם יאהבו אותו גבוה יותר. 2. ככל שתשימו יותר לינקים המשתמשים יבלו יותר באתר. ככל שתוסיפו יותר לינקים, ככה יהיה לכם קל יותר לשמור את המשתמשים אצלכם באתר, הלינקים יכולים להכניס את המשתמשים ללופ אינסופי של מאמרים אם הם כבר מחפשים תוכן בנושא שעליו אתם כותבים. לדוגמא מאמר על עיצוב פנים מקשר לעוד מאמר בנושא
אימוג’יז OUT – טקסט נקי – IN
מה יש לפייסבוק נגד אימוג’יז? מה יש לפייסבוק נגד אימוג’יז? מה זה אומר בנוגע לטקסטים שלנו? ומה הקשר לזכויות יוצרים? (כמעט) כולנו אוהבים אותם: כולנו אוהבים אימוג’יז (טוב, לא כולנו, אילן, מנהל הקריאייטיב שלנו לא מחבב אותם במיוחד) אבל לפחות רובנו משתמשים בהם על בסיס קבוע בפוסטים שלנו או של הלקוחות שלנו. ללא ספק, הפרצופים החמודים והסמייליז התפתחו והפכו לדבר ענק שהוא חלק בלתי נפרד מההבעה שלנו בכתב כיום. היתרונות בשימוש בהם בטקסטים שלנו