אימוג’יז OUT – טקסט נקי – IN

מה יש לפייסבוק נגד אימוג’יז?  מה יש לפייסבוק נגד אימוג’יז? מה זה אומר בנוגע לטקסטים שלנו? ומה הקשר לזכויות יוצרים?    (כמעט) כולנו אוהבים אותם:  כולנו אוהבים אימוג’יז (טוב, לא כולנו, אילן, מנהל הקריאייטיב שלנו לא מחבב אותם במיוחד) אבל לפחות רובנו משתמשים בהם על בסיס קבוע בפוסטים שלנו או של הלקוחות שלנו.  ללא ספק, הפרצופים החמודים והסמייליז התפתחו והפכו לדבר ענק שהוא חלק בלתי נפרד מההבעה שלנו בכתב כיום.  היתרונות בשימוש בהם בטקסטים שלנו

Read More »

קידום ממומן או קידום אורגני מה נכון לעסק שלכם?

מה עדיף- אורגני או ממומן?  הפעם נסביר בצורה פשוטה וברורה למה עדיף לעשות קידום אורגני או שבכלל לעסק שלכם עדיף קידום ממומן.  למה שההבדלים בכלל יעניינו אתכם? אתם בטח אומרים לנו בלב – דיגי, עזבו אותי מאורגני ולא אורגני, דברו איתי בלידים!  ברור לנו, אבל על מנת שנוכל לקדם את העסק שלכם בצורה האידיאלית חשוב לנו שתדעו בדיוק למה אתם נכנסים עם קידום ממומן ולא ממומן.    היתרונות והחסרונות בקידום ממומן קידום כזה מתאים כמעט

Read More »

הקשר בין ביונסה להנגשת אתרים

בית המשפט המחוזי בתל אביב הוגשה הסדר פשרה בסך בגובה 1,000,000 ₪ לאתר תאטרון בארץ שלא הנגיש את האתר שלו. מדובר בסכום חסר תקדים שניתן לראשונה בישראל לחברה שלא הנגישה את אתר האינטרנט שלה. כיום יותר ויותר חברות מקבלות פניות מעורכי דין המייצגים אנשים עם מוגבלויות שהאתר שלהם לא נגיש או שהשתמשו במוצר חינמי או אוטומטי ללא ביצוע בדיקות. מספר התביעות העולמי בנושא נגישות אתרי אינטרנט גדל ב-181% לעומת השנה שעברה. מדובר ביותר מ-2,200 תביעות

Read More »

טיפים לכתיבת תוכן לסושיאל

ברכות, החלטתם לתפעל את העמוד העסקי – לבד או עם חברת דיגיטלהנה כמה חוקי סושיאל שאתם חייבים להכיר 1.עשה!אל תתבייש לפרסם, לשווק, להציג מוצרים ומחירים בשביל זה העוקבים שלך פהאל תעשה!אל תגרום לדף שלך להיראות כמו לוח מודעות ביד 2 – ערך מוסף יתרום באופן עקיף למכירות 2.עשה!תדאג שהפוסטים שעולם בדף יהיו אסתטים, התמונות מוקפדות ורלוונטיותאל תעשה!אל תעשה רק פוסטים מעוצבים, תציג לעוקבים שלך גם חומרים אותנטיים מהעסק, את האנשים שמאחוריו – לפעמים תמונה פשוטה

Read More »

קידום ערוץ יוטיוב – איך עושים זאת נכון

בכל דקה משתמשים ביוטיוב מעלים 400 שעות של וידאו לאתר. כל חודש מעל 1.8 מיליארד איש משתמשים בפלטפורמה, וצופים במעל מיליארד שעות במצטבר.למרות היקפי שימוש ענקיים אלו – ואולי דווקא בגללם – קשה למדי להתבלט, למשוך המוני צופים ולהרוויח כסף מהאתר.אמנם כל אחד מאיתנו נחשף לסרטוני או ערוצי יוטיוב מצליחים בז’אנרים אהודים – כדוגמת ז’אנר הכישרון האישי, ז’אנר סרטוני ההדרכה, או ז’אנר הוידיאו-בלוגים – אך אפילו בז’אנרים אהודים אלו, על כל סרטון מצליח יש המונים

Read More »

בניית אתר ומיתוג – מה הקשר בניהם

יש לכם לוגו ו/או מיתוג ? ולמה זו שאלה חשובה כשאתם ניגשים לבנות אתר.   למה בכלל אני שואלת כזו שאלה לא קשורה מה למיתוג ולבניית אתר ? ובכן… כשאתם מגיעים לבנות אתר זה קורה בד”כ באחד משני מקרים: הקמתם עסק חדש (ברכות) האתר שלכם כבר כל כך לא משקף את העסק הקיים שלכם, שאתם חייבים לשנות כמובן שיש גם מקרים נוספים על הסקאלה, אך אלו שני המרכזיים. אז מה זה בכלל מיתוג מיתוג זה

Read More »